Nätti, MakroTex-haaste


 Pieni Lintu haastaa MakroTex- haasteessa aiheena Nätti,   Ja mähän olen vai mitä?


Ja mä olen myös, ikää jo 11 vuotta, enkä tykkää kuvaamisesta ja sitä paitsi mä olin multaa kaivamassa, mut nätti olen..hiukan hävettää nyt vaan. Sain toruja..meni pari kukkaakin.




                         

Kommentit

  1. Eläimet on <3 Kuin myös alstromeriasi <3

    VastaaPoista
  2. Kyllä on nättejä.Kiitos kuvista.

    VastaaPoista
  3. No nämä vasta nättejä ovatkin, kyllä sitä nyt pitää multaa saada vähän tonkia, vai mitä? :D

    VastaaPoista
  4. Nättejä molemmat, mutta varsinkin kultainen noutaja!

    VastaaPoista
  5. No olettehan te tosi nättejä. Ihania kuvia.

    T. Täysin arkista

    VastaaPoista
  6. Eläimet ja kukat, aina nättejä!

    VastaaPoista
  7. Siis tuo koirulin ilme <3...meillä kans auteaan mammaa pihahommissa ja kukkapenkkien kääntämisessä, vaikken niin olisi suunnitellutkaan....

    VastaaPoista
  8. Nätit kuvat! Koirakin oikein poseeraa pää nätisti vinossa :)

    VastaaPoista
  9. Nätit ja komeet kiittää kivoista kommenteista :)

    VastaaPoista

Lähetä kommentti

Kiitos vierailustasi ja kommentit ilahduttavat aina.
En pysty jokaiseen kommenttiin vastaamaan yksitellen, mutta tulen blogivierailulle!

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Blogitarina 2 LUPAUS

Kesäiset muistilaput, vai tarvitseeko niitä?