Terve, mä oon Leopold



Terve mä olen Leopold, tai sano Leo vaan, niin ne muutkin sanoo, kun jotain sanovat. Harvemmin kyllä mitään sanovat, mutta ainakin liikuttavat huuliaan.
Mä olen vähän tälläinen erikoinen persoona. Mä viihdyn tosi hyvin itsekseni ja tykkään kirjoittaa maailman menosta, omasta menosta enemmän, mä kun tykkään itsestäni.
Mun juttuja löytyy tuolta tarina osiosta, jos tykkäät poiketa, ei pakko ole, en mä siellä usein itsekään käy. Mutta köyhällä on halvat huvit, eli mä kirjoitan vaikkei kukaan lukisikaan.

Nyt on ollut hiukan tuulista, mun letti lähti lentoon. Mä harkitsin jo parturia, huom vain harkitsin mutta totesin ettei mua sit kukaan kantakuppilassa enää tunnista jos tukan leikkaan, se on vähän kun mun tavaramerkki ja mun nenä tulee toisena.Molemmat pitkiä.

Voin mä joskus tännekin laittaa mun juttujani. Katsotaan nyt, runoilijan tie on pitkä ja kapea. Ja taiteilijan vasta kivinen onkin, mulla on kesto suojukset polvissa, kun niin monesti konttaan..nooh tekevälle sattuu.

Se on moro, sano Leo vaan..ja mä olen täällä jos klikkaat

Kommentit

  1. Ihana ja todella upeat räiskyvät värit.

    VastaaPoista
  2. Leopold on hyvä juuri tuollaisena. Mitään ei tarvitse muuttaa ja Leopoldin tarinat mukavaa luettavaa :-)
    Värikäs ja iloinen on työsi, energinen. Oikeat voimavärit, kiitos :-)

    VastaaPoista
  3. Mukava tutustua, Leo. On sulla makee tukka, hyvä kun et leikannut sitä :)

    VastaaPoista

Lähetä kommentti

Kiitos vierailustasi ja kommentit ilahduttavat aina.
En pysty jokaiseen kommenttiin vastaamaan yksitellen, mutta tulen blogivierailulle!

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Blogitarina 2 LUPAUS

Kesäiset muistilaput, vai tarvitseeko niitä?